Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

tisdag 29 maj 2012

Trött...

...i huvudet blir man när man jobbar med barn med speciella behov.
Det anade jag väl innan oxå men inte att man skulle bli så här trött i huvudet efter 5 timmar.
Jag kan inte säga annat än att det är otroligt kul, spännande och fascinerande att arbeta med tex autistiska barn, vääääldigt långt från den kontorsråttan jag varit i nästan 15 år, men det är påfrestande och jobbigt på ett annat sätt. Man blir trött i huvudet på ett annat sätt. Men som sagt, det är spännande nästan jämt ;)

Trodde nog att jag skulle hinna ta fram en lerklump innan det är dags att åka till fotbollsträningen, men det är bara att inse, en stunds slapparsurf får nog räcka. Det är ju inte helt ojobbigt att träna 17 st 10-14-åringar (utan autism ;)) i fotboll heller ;)

God fortsättning på den här tisdagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar