Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

fredag 11 maj 2012

Har ni sett den förut?

Ser det här något bekant ut?


Herreguuuud, hur blir det så här??

Eller så här??


Häromdagen, när man gick in i vårt skafferi så lät det som om man trampade på kex. Det gjorde man oxå :(
Fick panik och drog fram den här =


VAD är det där? sa min man sambo då...

Den lille stackaren (alltså dammsugaren) hade inte blivit vädrad på länge....
Jag skulle kunna skylla ovanstående bilder på att jag inte varit hemma - bortrest i typ sju veckor. Men nä, jag kan inte ens skylla ifrån mig. Barnen är URUSLA på att plocka upp efter sig. Men naturligtvis har de ärvt det från nån - mig (och Peter fast han inte vill erkänna det), men jag är åtminstone lite bättre än barnen på att plocka undan, fast det säger ju inte så mycket.

Hm, japp, just precis så "ledig" är jag idag :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar