Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

måndag 21 maj 2012

Försäljning!

Vilken dag, det har gått i ett hela dagen.
Fanny fick ta med sig Lacky (med allt vad det innebär med hämtning av transport mm) till ridlektionen i Fridhem idag oxå och det är mycket meck med det, let me tell you. Dessutom så hittar man Fanny då och då under rubriken bortskänkes ;) Shit vilken sur, trött gnällig tonåring hon är ibland. Tur för henne att hon däremellan är underbar och att jag älskar henne så mycket så att jag inte gör verklighet av hotet ;)

Direkt efter ridningen så hade jag ett möte och nu har jag just kommit hem och är väääldigt trött. Men glad!
Jag har sålt mitt schackspel som jag gjort.


Har haft många kunder som har ryckt i detta men nu var det en tjej som sa för ca en vecka sedan att hon ville ha det och i dag levererades det och pengarna bytte ägare :)
Sååå glad! Men samtidigt är det lite otäckt att sälja så dyra saker...tänk om de genomskådar mig...Så fånigt att tänka så men det finns ändå ett styng med dålig självkänsla som då och då ger sig till känna.

Imorrn ska jag "bortajobba" och därefter till tandläkaren :(
Förhoppningsvis har jag skött mig så att det inte blir så dyrt. Ja, jag menar det - dyrt. Jag är inte inte ett dugg rädd för tandläkaren (och då ska ni veta att jag har dragit ut tänder, opererat bort läppband, gjort avtryck för tandställning mm) men jag är skiträdd för räkningen efteråt!! Blä! Tandläkarbesök är verkligen en klassfråga för fi faaan vad dyrt det är! Nödvändigt ont.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar