Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

måndag 28 maj 2012

Pimpad

Hej och hå, nu är min blogg pimpad :)
Det var dottern som fick gå loss och göra den lite roligare.

Idag har jag ägnat en timma åt att sitta på arbetsförmedlingen för att lyssna så sådant jag redan vet och kan. Det måste man visst göra var fjärde månad om man uppbär A-kassa. Och det gör jag i ca 4 dagar till. Sedan ska jag få starta-eget-bidrag!! Yippie!!! Ska bli så kul att få jobba i 6 månader, på riktigt, med det roligaste som finns!!
Dock måste jag ändå lyssna på dessa möten, jag måste gå dit och göra en handlingsplan mm. Men herregud, kan de inte hjälpa de som vill ha hjälp istället. Jag vet vad jag ska göra i 6 månader och därefter är jag oxå ganska klar på vad som händer (men det tar vi då, en dag i taget ;)) så vad ska jag med en handlingsplan till??
Nåja, jag gör som de vill så de blir nöjda, jag är inte den som är den :)

Passade på att köpa lite ny betong när jag var i stan (den gamla hade visst blivit fuktig och torkat under vintern) så nu ska jag göra lite rabarberblad :)

Bara för att lägga till en bild så lägger jag in en på gamla BetongAgda.
Ha en skön måndag och glöm inte att leende smittar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar