Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

lördag 26 maj 2012

Godisdag :)

Idag är det godisdagen (fast vilken dag är inte det för mig...;))
Återigen en skön, bra dag dag. Har varit effektiv idag, fått många småsaker gjorda.
Bland annat tömde jag ugnen på lite skröjbränt och här är en grej som kom fram :)


Ytterligare en Yogafigur. Skitkul att ha kommit på dessa. Sitter och bläddrar i yogaböcker för att hitta fler lämpliga figurer.

Vi är just hemkomna från stan. Ikväll är det studentbal i Tranås och min kusin tar studenten och var följaktligen på balen. Såååå många fina klänningar och håruppsättningar. (det är nog dags att börja spara för Fanny och Majas baler och student, det är ju bara 5 år kvar och det är inga smågrejer vi snackar om ;))
När jag gick på gymnasiet så bestämde vårt fiiiina elevråd att bara de treåriga linjernas studenter (jag var pisstrött på skolan valde en tvåårig linje. Jaaaa, på stenåldern så fanns det som ett alternativ) som fick gå på balen och då med "lämplig" partner. Vi som gick tvåårig linje tog visst inte studenten lika mycket som de.
Eftersom mer än hälften av alla linjer, på den tiden, var tvååriga så kan man lugnt säga att det blev upplopp på skolan och därmed blev det ingen bal alls. Japp, så blev det med den saken och min enda chans att få klä mig i balklänning sket sig. Men ja ä int bitter ;)

Peter jobbar natt inatt så det är bara jag och tjejerna hemma. Vi ska ha mys med tacos, chokladdoppade jordgubbar och Eurovision. Myyyyys säger jag bara ;)

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar