Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

torsdag 10 maj 2012

Check

Bokföringen - check
Flygblad - check
Stipendier - check (fast det är en del som jag måste fortsätta med imorrn)

Jag är nöjd över att jag fått dessa tre (fast egentligen kan jag nog knappt räkna stipendierna eftersom jag måste fortsätta imorrn...) grejer gjorda. Skittrist pappersarbete. Jag och datorn är inte alltid sams när det gäller bilder och dokument så jag drar mig alltid för att sätta mig.

En grej som jag däremot inte är så nöjd över är att vi om ca en timma börjar vår fotbollsträning och det ösregnar ute... Tur att jag är tränare så jag kan ha gummistövlar ;)

Imorrn är jag "ledig" och ska försöka få massor gjort här hemma.
Fick äntligen en avi från posten att min nya lera har kommit. Kul! Lite nya grejer, glasyrer och annat. Längtar!!! Jag är som ett barn dagen innan julafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar