Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

onsdag 2 maj 2012

Nära nu...

för på fredag öppnar jag!


oj, det ser visst ut som om huset lutar...det gör det inte...eller jo...det gör det nog oxå - lite. Men inte så mycket som på bilden, det är fotografens fel ;)
Nåja, jag håller på att rensa utanför lilla huset för på fredag öppnar jag min lilla butik. Det kommer naturligtvis inte bli någon rusning men ändå, skyltarna ska upp och allt ska i ordning :)
Mycket att plocka med!
Dessutom får jag jobba en hel del hemifrån så då hinner man inte så mycket här hemma. Det är ju bra för pengarnas skull men butiken blir ju dessvärre lite lidande...Jag är lite kvällstrött, annars hade jag ju kunnat börja jobba på nätterna oxå ;)
Vilket underbart väder vi har!! Älskart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar