Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

söndag 27 maj 2012

Seger!

Idag är det mors dag.
Jaha.
Det har jag inte märkt så mycket av...fast jag är nöjd ändå :)
Det har ju återigen varit underbart väder och man kan inte annat än att vara uppåt :)

Dagen började med fotboll och seger - igen. Kul kul!
Därefter så var det konfirmation. Min kusin konfirmerades idag men vi slapp hann inte till kyrkan pga av fotbollen. Men vi ärade dem med vår närvaro på kalaset efteråt :) Mycket god mat och trevliga släktingar blev det :)

Sista punkten på dagens program är en rodd på underbart vackra sjön Sommen. Svårt att komma på en bättre avslutning än att se solen sjunka ner bakom Torpön...
Jag lovar inget, men idag kan det bli dagen då ni ska få se kort på vackra båten Isabella. En vacker träeka som är gjord på "gammalt" sätt.

Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar