Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

lördag 19 maj 2012

Kreatur!!

Ja, jisses vilken effektiv dag det inte blev.
Här sitter jag på trappan och det är lugnet före stormen...


Exakt 30 sekunder efter bilden togs så var det två getter på rymmen och jag hann bara få in den ena så rymde den andra. Hela tiden skulle de vara och äta på mina jordgubbsplantor eller i lådan med smultron. Till slut lyckades jag åtminstone få dem att gå i en del av trädgården där det inte finns ngt av värde att äta så då struntade jag i dem.

Hallå där!! Stopp! Inte gå in!!

Mobilbilderna blir lite blå...vet inte varför...
Bra, Maja stoppade dem från att komma in i huset i alla fall...för jag kan säga att de är inte rumsrena!!


Jaha, det var den förmiddagen...och nu är det dags att åka till ridskolestallet, Fridhem, för att hjälpa till med knatteridningen...hinner/orkar jag få ngt gjort när jag kommer hem? Ja det återstår att se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar