Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

fredag 20 september 2013

Vi är

fortfarande omskakade och nedstämda efter gårdagens otäcka händelse. Den är långt ifrån över och vi håller alla tummar vi har för att det ska sluta på ett bra sätt.
Alla varmaste tankar och stora styrkekramar till familjen som igår fick livet ändrat på ett ögonblick.
Samtidigt som jag är oändligt tacksam för att det inte hände min dotter (det var verkligen nära ögat) så är jag obeskrivligt ledsen för att det hände över huvud taget.
All styrka!!

Idag är det dock fredag och jag är ledig idag. Skulle egentligen behöva jobba lite i lera men har noll inspiration till det. Gjorde ett mellanting...tog fram en slags modellera för att göra lite bokstäver.


Har ju gjort lite betongtags, typ, och jag tänkte sätta på lite bokstäver...inte så svårt att luska ut vad jag ska skriva på dem... ;)
Är ju superväder utanför fönstret och ska nog gå ut - sedan....

Det har verkligen blivit höst nu. Dimman ligger tät på morgonen och det är verkligen magiskt...


Dock tror jag nog att jag först ska sätta mig och karda lite ull (är väldigt sugen på att testa på att tova) framför ngn film, serie eller liknande. Det känns lagom avancerat för mitt sinne idag.

Ha en bra fredag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar