Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

onsdag 18 september 2013

Sjuka

drömmar fortsätter att komma.
Inatt drömde jag att jag var på en föreställning med Jonas Gardell. Väldigt rolig föreställning och jag skrattade mycket. Jag satt oxå och åt godis samtidigt som jag tittade på föreställningen. Det i sig, kanske inte är så konstigt, det som däremot var väldigt konstigt var att jag hade min bettskena (mot mina nattliga konserter med tandgnissling) i munnen, samtidigt som jag åt godis....alla ni som någon gång har haft en bettskena eller en tandställning som sitter i gommen vet att det INTE är en bra idé att stoppa in typ geléhallon i munnen samtidigt...just som jag sitter där och försöker reda ut godiskladd i bettskenan och skrattar samtidigt så kommer Jonas fram till mig och börjar prata med mig. Ställer frågor som jag ska försöka svara på...med godis och bettskena i munnen...hm, det gick inte så bra och jag skrattar om möjligt ännu mer och publiken skrattar sig halvt fördärvad åt mina försök att få fram ett svar (minns tyvärr inte frågan), Jonas skrattar, jag skrattar, en av mina bästa vänner Anna, sitter i publiken (hur kom hon in i bilden??) och skrattar. Kort sagt alla skrattar men det var inte jobbigt, det var kul skratt...Sedan minns jag inte så mycket mer, tyvärr.


Jag följer Jonas Gardell på Facebook och han skriver roliga, tänkvärda inlägg men det är knappast så att jag går och tänker på honom dagarna i ända...tycker det är väldigt märkligt att han dyker upp i min dröm. Och att godis och bettskena trasslade ihop sig så...varför??
Tror inte jag ska lägga för mycket vikt vid mina drömmar ;)

Som ni kanske sett så har jag börjat leka en hel del med bilder...har försökt få till en roligare header till bloggen....bilden var från början ganska liten så den blev lite suddig när jag fick göra den så stor, men men, ett tag kan jag nog stå ut med den ;)

Ha en bra onsdag!
Smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar