Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

onsdag 11 september 2013

Full

fart framåt!
Beställa barnens skolfoto, baka till Fannys klass till på lördag, jobba Communicare, försöka hitta ett sätt att få getterna och fåret till skördemarknaden på lördag, jobba Communicare, åka iväg och spela bortamatch med fotbollstjejerna, fundera ut vad som ska med till marknaden på lördag, jobba Communicare, skulle behöva tvätta, skulle behöva gjuta betong, skulle behöva lera lite....Så mycket att göra men så lite tid.
Allt jag har att göra är riktigt roliga grejer men det kräver en hel del planering och tålamod. Lugnt och fint, en sak i taget...eller nja, baka och stoppa in en tvätt och lite annat kan man ju göra samtidigt...eller? ;)

Idag är det Communicarejobb som gäller och jag har massor med samtal att ringa och planera ihop så den här dagen kommer nog rulla på ganska lätt, fram till i eftermiddag då det är dags för en bortamatch i fotbollen.

Liten bild vill jag ändå bjussa på...


En tavla med en hällristning i keramik. Den är Rakubränd och jag gillar verkligen det! Trist att putsa bort allt sot och bränt på den men resultatet är ju värt det!

Happy onsdag!
Smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar