Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

fredag 6 september 2013

Älskar

fredagar!
Det kan inte sägas tillräckligt många gånger.
Jag har verkligen ett superkul jobb på Communicare men att sluta på torsdagen och veta att jag har en ledig fredag hemma, där jag får jobba med det roligaste jag vet, är toppen!!
Jag har verkligen det bästa av två världar.


Idag är det full förberedelse för Östgötadagarna som drar igång imorgon. Var med även förra året och till min förvåning så kom det lite besökare ;)
Man vet ju liksom aldrig så jag räknar inte med ngt men samtidigt måste jag ju vara förberedd IFALL det dyker upp ngn ;)
Dessutom är det marknad nästa lördag igen, och lördagen därpå igen så det gäller att ladda upp med grejer. Samtidigt som jag testar nytt och gjuter nya formar osv. Sååå kul!

Dessutom, ytterligare en glädjande sak, så fick jag veta att kostnaden för det senaste veterinärbesöket går på samma självrisk som de tidigare, eftersom det inte gått så lång tid mellan. Underbart med försäkringar! Tack Folksam! Kan egentligen vara lite skeptisk mot försäkringar eftersom de till mångt och mycket spelar på folks rädslor. Sedan finns det saker som jag inte kan tänka mig ha oförsäkrade, tex barnen, men ibland kanske man kan tänka till lite...vad är saken värd? Kanske kan jag betala in de där hundralapparna som försäkringen kostar på ett konto istället och laga/köpa nytt när/om det väl händer ngt....Men som sagt, i det här läget så var - ÄR - det helt klart värt det!

Nähäpp, påt igen ;)

Happy Friday!
Smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar