Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

tisdag 10 september 2013

Lugn helg

blev det.
Det kanske var lite för fint väder för att folk skulle åka runt på utflykter. Kanske låg de på stranden eller så var de ute på böljan den blå... I vilket fall som helst så var det en skön helg. Det är lite skönt att vara sådär uppbokad hemma. Veta att jag inte "kan" åka någonstans, utan måste vara hemma. Är det då lite lugnt med kunder så hinner jag ju göra massor med andra grejer. Rensa och lite annat välbehövligt.

I lördags var det släktbowling och jag orkar en serie som blir skaplig, sedan blir armen trött och vek och klotet rullar inte dit jag vill :( Trevligt är det vilket som att träffa alla släktingar. Det resulterade i träningsvärk i vänsterrumpan och en t-shirt :)

Idag är det jobb i Kisa som gäller och ikväll är det föräldrarmöte för Fannys klass. Information om Gymnasieval och annat. Fatta?? Gymnasieval?? Min dotter? Vad hände? Var jag med? 

Här kommer lite Instabilder på nya betonggrejer, som utlovat. Lite resultat av allt latexgjutande :)

Kruka med tryck av löv som är guldmålade

Krukan är gammal men ängeln är ny. Dekoration att hänga lite varstans.

En barngummistövel med hålighet där nu hjärtan på snöre är planterat.
Ha en bra tisdag!

Smile!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar