Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

tisdag 17 september 2013

Appearance

is everything - har jag hört :)

Jag har varit urusel på att vara enhetlig i uppvisandet av mitt företag. Vet inte om det kommer bli så himla mycket bättre nu, men jag har i alla fall gjort en slags logga. att kunna visa upp.


Ska försöka använda den här så mycket som möjligt i tryck och reklam och annat i fortsättningen. Blir snart dags att trycka nya visitkort och då ska jag försöka få in den här.

Fick, igår kväll, veta att projektet jag jobbar i har fått ok på en förlängning med tre månader. Nu är det bara kommunerna som måste säga ja till att de vill betala mitt kontor och sådana där kringkostnader för ytterligare tre månader. Hoppas hoppas!! Tre månader låter inte så mycket men det kommer göra att vi verkligen hinner fördjupa nätverkstänket och att vi hinner få till uppföljningar på alla projekt som startar nu under hösten. SÅ KUL!!

Dessutom så har Peter under det här året sålt många fler SafeCap (hans egen uppfinning av ett stöldskydd till båtmotorer) än tidigare år, utan att egentligen jobba så mycket mer på det. Senast igår kom det två beställningar till. KUL!!
Bara för att det var så mycket att fira så köpte jag med pizza hem ikväll. Pizza, Idol på tv och Fannys hembakta chokladkaka till efterrätt...skulle ju kunna tro att det står fredagsmys på programmet. Men icke, här tar vi tillvara på alla veckans dagar :)

Ha en skön tisdagskväll!
Smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar