Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

onsdag 27 juni 2012

Snart...

Imorrn är sista dagens "bortajobb" sedan blir det "semester" 
Nä, skämt åsido, det blir allt annat än semester!
Har fortfarande svårt att få tillräckligt (med mina mått mätt) gjort men har ändå gjort lite småpill...målat, kardat, geggat lite smått.
Hoppas att effektiviteten och inspirationen bara hoppar på mig när jag har "bortajobbat" klart 


Jag har tvättat upp en del av Lilla Bä´s ull som vi klippte i våras och nu är det dags att karda för att sedan tova den. Jag har tidigare bara nålfiltat ull så det blir en ny upplevelse att tova. Tur att Internet finns så att man kan läsa sig till hur man ska göra 
Faktum är att det mesta jag håller på med läser jag mig till på nätet. Fantastiskt!

Just nu sitter jag dock med något skittråkigt - stipendier. Pappersarbete 
Blä, vad tråkigt. Skitsvårt att få igenom dem men ändå känner jag att jag måste lämna in dem så att jag ändå har en chans. Hur ska man formulera sig? Vad vill de veta?
Kan de inte bara ge mig pengarna så är det bra med det sedan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar