Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

fredag 1 juni 2012

Rökos

Hej och hallå, nu luktar man som om man suttit i en rök. Luktar typ rökt fårfiol om hela mig ;)
Jag har bränt Raku (i regnet) och då ryker det en del.
Tänkte ta lite kort och visa er men eftersom det hela tiden regnade så fick kameran stanna inne.
Men här kommer lite kort på resultatet i alla fall :)

Jag har gjort en avbild av Hällristningar. Här ett Brudpar. (supersuddig bild, jag vet ;))

Här en älg. (återigen en suddig bild, får nog gå en kurs hos maken sambon)

När jag brände så regnade det hela tiden men jag drog på mig regnkläder och stövlar och trotsade vädret. Det är superdumt att man inte gör det oftare för det är otroligt befriande, på ngt sätt, att vara ute när det regnar. Det är alltid hög och klar luft, lätt att andas. Så friskt!
Troligt att jag kommer ihåg det till nästa gång det regnar och jag mest av allt bara vill lägga mig i soffan under en filt, med en godispåse och en bra film ;)

Ha en skön fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar