Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

onsdag 20 juni 2012

Same same...

Jag sitter fortfarande lite fast i min funderingar över framtiden...
Det fortsätter att poppa upp nya idéer på nya saker att göra men ändå förmår jag mig inte att ta tag i det.
Fast den här veckan känns det ändå som om jag kan skylla lite på att jag har "bortajobbat" och gått upp (för mig) okristligt tidigt. Visst jag är en morgonmänniska men 05.15 är för tidigt även för mig ;) Imorgon är det sista dagen som det blir så tidigt. Puh!
Sedan är det midsommar och det ska bli lugnt och trevligt i goda vänners lag. Mat, mys, lugn och ro i några dagar.
Kanske kan jag hitta lite inspiration imorgon eftermiddag?
Det har idag varit en fantastisk sommardag och jag ska avsluta den med lite rodd på underbara Sommen. Det, om något, borde väl ge mig en kick?

Finns det något avvänjningscenter för databeroende? Jag gör inget speciellt...surfar lite, läser lite bloggar, kollar fejjan....alltså inget viktigt men oj, vad svårt jag har att slita mig och göra något av allt som jag egentligen vill....

Men imorgon är en annan dag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar