Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

tisdag 20 augusti 2013

Skyltfönstret

är klart!

Lite svårt att se då det speglas i glaset...
Nu måste alla som bor i, och i närheten av, Tranås gå förbi Swedbanks skyltfönster och titta. Sedan får ni komma och besöka mig på Konstrakan på lördag! :)
Det var lite svettigt att fixa till det då jag ju inte kunde se hur det såg ut från framsidan när jag plockade upp så fick jag springa ut och titta och sedan in igen för att rätta till och justera och så ut igen osv. Men tillslut blev det klart och jag känner mig nöjd.

Väl hemma igen kom jag ju på att nästan alla rakuhästar står i fönstret och om jag ska ha med mig sådana på lördag så måste jag antingen hämta dem från skyltfönstret på fredagen (eftersom få banker har öppet på lördagar) eller så måste jag göra nya. Valet blev att sätta igång med nya men eftersom de ska hinna både torka och brännas två gånger så blev det brådis. Gjorde fyra st och jag har ngn sedan innan och så finns det kvar några i butiken, så det ska nog räcka.

Beställde lite grejer från Slöjddetaljer...min favvisbutik av alla! Min lycka var total när jag, i vintras, insåg att de har en butik i Stockholm. Det var ingen stor butik men oj, vad länge jag kunde gå därinne...vill ha allt! Vill testa på allt! Fel i huvet!

Idag jobb i Kisa :)
Ha en underbar tisdag!
Smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar