Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

måndag 26 augusti 2013

Lätt som

en plätt, känner man sig när man tryckt hela bilen full med grejer för att sedan lämna av på både loppisar och soptippar :)
Underbart!! Varför gör man inte det mer? Vi har ju så mycket grejer så vi skulle kunna göra det varje dag i flera veckor utan att någon skulle märka något här hemma...
Är just nu inne i en peak av energi. Gäller att utnyttja den, man vet aldrig hur länge den sitter i...
Tänk om det är så att den beror på att jag faktiskt har kört 5:2-dieten i några veckor nu...tänk om det är så här jag kommer vara i resten av mitt liv...? Satan i gatan vad jag kommer få saker gjorda. Huset kommer snart vara färdigrenoverat (ska bara gå en snickarkurs först, men det kan väl inte vara något problem med den här energin ;)), trädgården kommer att vara tiptop (ska bara lära mig att köra motorsåg först) och jag kommer att vara smärt, snygg och vältränad.
Jeeezus, låter ju för bra för att vara sant...

Ha en bra måndag!!

Smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar