Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

torsdag 22 augusti 2013

Inspiration!!

Har surfat runt på lite olika bloggar några kvällar nu och hittat mängder med inspiration!!
Andra som gjuter i betong och det är sååå fina saker. Direkt sätter hjärnan igång, "åh så fin, så kan jag göra med den formen" eller "den var fin, men jag kan göra på det sättet istället".
Som tur är har jag en del att göra på jobbet så att dagen kommer att gå fort, för nu är jag väääldigt sugen på att åka hem och testa nya formar och tankar....
Gaaahhh, känner ni min frustration??
Nåja, som sagt, jag har ju lite att pyssla med här oxå och det är ju oxå kul :) Ringa, ordna, knyta ihop lite trådar...
Igår var det jobb och sedan fotboll. Fotbollen slutade med vinst, 4-0. Nice!
Imorrn är det hemmajobb och fotboll...mycket fotboll nu...

Ha en bra torsdag!
Smile!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar