Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

torsdag 15 augusti 2013

Hur svårt

kan det vara???


Kolla in toarullen på väggen bredvid toaletten...
Kolla in avståndet till den nya rullen som är i hyllan på andra sidan toan...
Du behöver inte ens resa dig upp för att ta bort den gamla och sätta dit den nya.
Så enkelt!
Men tydligen så otroligt svårt!?
I-landsproblem, jag vet, men lite irriterande när man sitter där.

Hektiska dagar!
Igår jobbade jag i Kisa hela dagen, hemma vid ca 17.30. Då var det raka vägen ner i källaren för att sätta igång en skröjugn. Springa upp och ner som en tätting samtidigt som jag ordnade bokföringen (i tid den här gången ;)) och lagade mat. Hoppas att allt i ugnen blev ok för imorrn måste jag bränna Raku så jag har att ta med till Sund, att ha hemma i butiken och att kunna lägga fram i skyltfönstret. Nästa vecka blir lite same same, beroende på om jag säljer ngt i Sund eller ej...Vill ju naturligtvis sälja så mycket det bara går men ju mer jag säljer, desto mer måste jag jobba nästa vecka ;)

Idag är det jobb i Österbymo och idag kommer chefen och mina kollegor. Det är dags för Teammöte och det är ju alltid trevligt.

Ha en riktigt go´torsdag!
Smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar