Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

tisdag 5 november 2013

Sitter

på jobbet i Kisa och kollar igenom pappren från förra veckans coachutbildning i Karlstad.
Man kan lugnt säga att det var en självförtroendeboost att hitta dem igen... Ena dagen så lyssnade vi på en tjej som pratade om att synas i sociala medier. Typ Facebook, bloggar, tvitter mm och då berättade hon om att det är bra att göra en slags slogan för sig själv. Hitta några värdeord som man tycker stämmer in på en själv. Då kunde man fråga dels de som känner en, men man kunde även ta hjälp av personer som man bara träffat helt kort, för att få deras första känsla.
Så - det gjorde vi i tisdags innan vi åkte hem och det pappret hittade jag nu. Då var det ju dels både mina kollegor och min chef men även de personerna i det andra projektet som jag bara träffat de här två dagarna som skrev om mig...Här kommer de orden som jag fick:
Får saker gjorda
Självständig
Ambitiös
Väldigt trevlig
Omhändertagande
Duktig
Kreativ
Framåt
Jordnära
Bra medarbetare
Ambitiös (igen)
Seriös
Bra företagsidéer
Lugn
Morgonpigg (det fick jag troligen för att jag gick upp vid 03.45 och fortfarande var vid liv kl 17)
Pigg
Glad
Spännande företagsidé

Fattar ni att hitta det här igen...
Inte klokt vad kul att läsa det!! Nu ska jag skriva ihop en slagkraftig säljande slogan om mig själv med hjälp av dessa ord.
Jag ska spara det här pappret och titta på ibland när jag känner mig nere ;)

Idag sitter jag som sagt och jobbar på i Kisa och ikväll är det dags för Nätverksträff igen. Hoppas att det kommer fler idag. Det har varit mycket strul som gjort att det varit många borta...Hoppas...

Igår var en bra dag. Hann både gjuta en hel del betong och slappa och fixa lite annat. Underbart med sådana dagar när jag vet att resten av veckan är låååånga, men roliga, arbetsdagar :)
Här är en ny grej jag plockade fram ur en form igår...


Här är den just utplockad ur formen så betongen är fortfarande lite våt. Den kommer torka och därmed ljusna allteftersom men jag är väldigt nöjd med den. Hittade billiga pysselbokstäver på GeKås i Ullared som jag har använt. KUL! Nu kan jag ju skriva vad jag vill på allt möjligt ;) Möjligheterna är oändliga :)

Ha en bra tisdag!
Smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar