Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

söndag 3 november 2013

Jag börjar

så smått vakna till liv...
Igår en kompis 40-årskalas, idag gaaaanska seg. Men så kul jag hade. Jag fullkomligt älskar att dansa och stuffa runt på ett dansgolv och igår blev det mycket av den varan. God mat och lite vin. Roliga människor och mycket dans. Inatt sov jag hos mamma och pappa och när jag kom dit inatt såg sängen ut såhär...


En nybäddad säng med mintgodis på kudden ;) Värsta hotellstandarden. Och i morse frukosten framdukad. Härligt! Efter en Ipren ska jag bara invänta tiden så jag blir i körbart skick ;) Det är inte så illa men man vill ju inte chansa... Det är korkat och dumt. Barnen är själva hemma men tror inte att de saknar mig. Tror inte ens att de märkt att jag inte är där ;)

Ha en skön söndag!
Smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar