Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

onsdag 27 november 2013

Buffel?

Har vi vilda bufflar i Sverige?
Jag veeet att vi inte har det, men då undrar jag vad det var som jag såg vid vägkanten igår kväll när jag åkte hem...?
Mitt sunda förnuft säger att det var ett vildsvin, men satan i gatan vad stor den var då. Ni förstår storleken när jag börjar undra om det kan ha varit en buffel...Den stod med rumpan mot mig vid vägrenen så jag såg aldrig huvudet, det är därför jag är lite tveksam till vad det kan ha varit... Om det nu var ett vildsvin så vill jag INTE möta en sådan när jag är ute och går!! Den måste ha varit närmare 130 cm hög över rumpan... Blä, vilka bestar!!

Igår ett sent möte.
Ikväll ytterligare ett sent möte. Nätverkande och knyta kontakter!
Kul!

Idag har varit en mycket bra dag här hemma.
En skröjugn är bränd.
Ytterligare en krans med fårskinn är gjord och nu har jag även testat på att göra en annan variant.



Sååå kul!
Superkul!
Ska på marknad på lördag så jag hoppas att jag kan kränga några av kransarna då ;) Är "ledig" även på fredag så då ska det bli flera :)

Underbara liv!
Så tacksam för allt! Mina fantastiska barn. Min underbara sambo. Att jag är frisk, att hela min familj är frisk. Vårt underbara hus! Allt!

Ha en bra onsdagskväll!
Smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar