Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

tisdag 12 november 2013

Hann inte

ens blinka så hade det gått många dagar sedan senaste blogginlägget...
Livet rullar på i 180 - som vanligt och julen närmar sig med stormsteg. Har fortfarande en hel del på jobbet och den lediga tiden hemma är begränsad. Dock så orkar/vill/"hinner" jag ta mig den tiden hemma att faktiskt jobba med mitt eget. Naturligtvis blir ju hemmet lidande. Dammtussarna i hörnen börjar bli gigantiska och det krasar under fötterna av alla brödsmulor ;) Men ändå, jag skapar som bara den :)
Det kan bli så att jag medverkar i butiken i Tranås och utöver det är med på fem julmarknader. Låter som om jag behöver ha ett jättelager... Kul!

Idag har jag haft möte med kollegorna hela dagen och nu är jag så trött att jag ser i kors. Hur sjutton ska jag kunna köra hem från Kisa utan att hamna i diket?
Som tur är så slutar jag kl 17 och inte 21 som det har blivit mycket av de senaste veckorna. Ganska skönt!

Nä, nu är det bäst att jag jobbar färdigt så att jag kan åka hem snart....

Ha en go tisdagskväll!
Smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar