Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

tisdag 19 november 2013

Polisen

stoppade mig idag!
Jag är snart 41 och fick för första gången visa mitt körkort för polisen idag!
Numer får jag inte ens visa körkortet på systembolaget...
Eftersom jag åker omkring i en fallfärdig skruttbil så var det en otrolig lättnad att hon "bara" ville se körkortet och låta mig blåsa alkotest.
För en gångs skull hade jag med mig körkortet oxå, det är inte ovanligt att jag har glömt plånboken hemma.
Blev allt lite skakis men det gick ju bra ;)

Nu sitter jag i Kisa på ett ISKALLT kontor, invirad i en filt. Superkallt är det! Jag brukar har en stor byggfläkt på kontoret men den är upptagen nu av andra frusna människor ;)

Idag tror jag att det blir en bra dag ;)

Happy tuesday!
Smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar