Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

lördag 5 oktober 2013

Världens slappaste

fredagskväll och det har fortsatt även idag. Slappa i soffan med god och onyttig "mat".
Dock har jag umgåtts med mina barn en del, vi spelade ett spel på mobilen som var rätt kul. Det var ett spel där man faktiskt kunde umgås och skratta tillsammans. Har inte en aning om vad det heter men kul var det :)
Idag har jag inte fått mycket gjort men igår var en bra dag, tvätta, dammsuga, gjuta, latexa, vattna blommor och allmänt plock. 
Gjorde även färdigt ett beställningsjobb...


En barnstol som ska användas som doppresent. Kul. Underbart att ha sådana här grejer färdiga hemma så när ngn bekant ringer och har panik då kan jag hjälpa. Kul kul.

I övrigt har vi det fint och välmöblerat i köket just nu...


Två kylskåp...kan ju vara bra att ha....eller nä... det ena ska ut men vi har inte fått till det än. Utöver det så håller jag på att latexa och baka knäckebröd samtidigt som bilden tas...härlig röra... Man ser ju i alla fall att det är ngn som bor där....lever fullt ut...
En annan vinkel på köket...


Jamen varför inte en säng ståendes på högkant i köket...? Det är det nya nu...lovar...
Vi ska byta ytterdörr om ngn vecka och den nya dörren, inkl karmen, är inte målad ännu så alla extrarum, skräprummen, är belamrade med uppställda bockar med dörrar och karmar som är halvmålade. Av den anledningen så går, "extramöbler" som ska användas senare inte in någonstans...trist men så är läget...

Ikväll ska jag bort till en kompis för att diskutera fotboll. Vårt lags framtid ska stötas och blötas, vändas och vridas på...Kan bli ngt glas vin oxå ;) Blir nog lättare att hitta lösningar då ;)

Ha en go lördagskväll!
Smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar