Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

onsdag 30 oktober 2013

Återigen

borta bra men hemma bäst!
Hemma från två dagars utbildning i Karlstad och det har varit mycket givande!
Har fått flera redskap som jag kan använda när jag coachar människor i mitt arbete på Communicare.
Vi fick träna på att coacha varandra och nästan alla andra har diverse olika coachutbildningar och några års arbete som coach bakom sig men det har INTE jag. Det var supersvårt! Märkte dock flera saker som jag faktiskt redan använder mig av men även en del "fel" som jag gör så det var väldigt nyttigt! Sååå sugen på att sätta igång direkt :)

Vi sov över, bodde på Karlstad City Hostel och det uppfyllde ju syftet. Det gick utmärkt att sova där. Dock inte mycket mer än så... Spartanskt är väl ordet jag skulle använda ;)
Vi hade dock egen toa och dusch...


Det ni ser i förgrunden är alltså dörröppningen till toan och på den där lilla ytan (ca 1,5x 1,5) fick det även plats en dusch. Man fick mer eller mindre stå på toan för att kunna duscha ;)
Men som sagt, även den uppfyllde ju syftet, man kunde kissa och duscha där. Dock inte samtidigt. Eller jo, det kunde man ju faktiskt om man hade velat det...

Nu är det höstlov och jag ska vara "ledig" några dagar. Idag blir det några timmars jobb först bara. Lite småpyssel som måste göras... Därefter känns det att jag inte varit hemma ordentligt på några dagar...har varken hunnit städa/plocka eller jobba med mitt eget som jag vill/behöver...

Ha en underbar onsdag!
Smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar