Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

tisdag 8 oktober 2013

Just

hemkommen från jobb i Kisa och när jag kommer hem så är jag själv.
Fanny är stallet, Maja är på bågskytte och Peter har ärenden och ska sedan hämta Maja. Så det innebär att jag kommer vara själv en liten stund. Älskart! Lika mycket som jag älskar min familj och ha folk omkring mig så älskar jag att få sådana här små stunder av ensamhet. Just nu är det så mycket jag vill göra, kolla SVT-play på ett avsnitt av Bron, som ingen annan vill se, äta ngt nyttigt, äta ngt onyttigt, blogga, lera....åh var ska jag börja, blir ju stressad ;)

Idag får det blir "dagens outfit"....Så här såg jag ut när jag kom hem....


Tröjan är ny från GeKås i somras. Den är bla av angora och superskön!! Blev totalförälskad direkt när jag såg den! Supermjuk och skön. Syns inte på bilden men mönstret på magen är bling bling och glitter.
Två sekunder efteråt såg jag ut såhär....


Det är det absolut första jag gör när jag kommer innanför dörren. Byter om till myskläder!

Så nu sitter jag i myskläder, äter godis (har ätit en banan oxå), bloggar och tittar på Bron samtidigt. Eventuellt kommer jag ta fram leran när godiset är uppätet och jag har bloggat färdigt :)

Ha en bra tisdagskväll!
Smile!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar