Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

måndag 17 september 2012

Vilken ynnest...

...att få ha det så här!!
Jag kan inte beskriva den otroliga lyckokänsla som infinner sig i kroppen när jag vet att jag har en hel dag framför mig, där jag får vara hemma (själv ) och göra allt det som är roligast i hela världen.
Ibland när jag har så där underbara dagar, så kan jag komma på mig själv med att tänka..."och i morgon får jag göra det igen" Ahhh, total lycka!!

Vi är verkligen inne i ett grymt flow just nu. Vi har rensat massor och vi mår alla så bra av det. Alla, till och med barnen, verkar känna sig lättare till sinnet. Alla känns gladare och lugnare, finns liksom inga bekymmer...skulle det dyka upp något gupp i vägen så känns det ändå inte som mer än just det - ett gupp i vägen. Inget oöverkomligt på något sätt. Så här vill jag verkligen känna och må mer av min tid på jorden!

Den här underbara buketten med solrosor är en gåva från Rödje gård
Helgen har innehållit fotboll, fotboll, stall och umgänge med mycket trevliga vänner. Våra fina "grannar" (de bor ju typ 5 km bort men på landet är ju det där med grannar lite relativt ) Madelene och Erik med barn.
Det blir alltid mycket skratt när de är här. Härligt med skratt. Man mår verkligen bra av att skratta.

Som jag skrev i ett tidigare inlägg...kräks ni av sådan här positiv smörja? Sluta läs, för just nu är det mesta i mitt liv positivt och i ett flow och då vill jag verkligen skriva om det för jag tror att positiva känslor och att verkligen uttrycka dem, föder mer positivitet.

Nä, nu måste jag sätta igång den här dagen, det bara spritter i kroppen över allt som jag vill göra med min dag 

Ha en go´måndag och glöm inte att sprida lite leenden omkring dig, livet blir lättare då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar