Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

lördag 8 september 2012

Försäljning!

Yippi, idag hade jag kunder i butiken som köpte 2 Yogafigurer! =Superlycklig!!
Sååå kul, vilken boost!
Alla positiva tankar de senaste veckorna betalar sig. KUL!!

Det var tydligen en tjej som sett mina grejer på nätet (eller tidningen, vet inte) och ville verkligen ha en sådan och nu fyllde hon år så då var hennes vänner här och köpte det till henne.

Så glad jag blir!
Nu måste jag ju fortsätta, det finns ju möjligheter i detta!
Här är en nyproducerad som jag håller på att torka.


Idag har Majas lag lattjat med trasan och det gick vägen, de spelade bra och de vann, kul. Imorrn är det Fannys tur. Fast Fanny är så förkyld att hon inte ska vara med. Trist.

Gårdagskvällen spenderades hos mor och far. Både lillasyster, lillebror och brorson fyller/har fyllt år så vi hade lite kalas för dem. Väldigt trevligt och väldigt god mat!

Jag fick så mycket inspiration av försäljningen att jag nog ska sätta igång med ngt mer :)

Ha en fortsatt bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar