Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

onsdag 19 september 2012

Bach?

God onsdag :)
Har tagit fram staffliet (hm, det ordet hade jag inte stavat innan, hur stavas det?) och sitter och målar. Under tiden har jag på Spotify och lyssnar på klassisk musik. Jag slog in Bach och det är ju klassikerna som rullar förbi, Air, violinkonserter mm. Otroligt skönt att lyssna till.
Helt plötsligt störs dock lugnet av den här låten, hur kunde den komma in i listan med Bach??
Ha ha ha, härligt uppfriskande :)

Jag har tänkt bli färdig med en tavla som stått halvfärdig länge...inget avancerat men jag tycker den är lite kul och det är synd om den inte blir färdig...



Ser du vad det står?
Lite klurig, man får jobba lite för att se texten...

Ha en bra onsdag, för det tänker jag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar