Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

onsdag 24 oktober 2012

Trött...

...har jag varit (är) idag.
Troligen är det det höga tempot jag haft i några dagar  Fast jag vill faktiskt påpeka att jag har jobbat ganska mycket och jag har massor med olika projekt på gång, parallellt. Då blir det mycket för lilla hjärnan... Igår var jag och tjejerna med hela fotbollsgänget och kollade in Pia Sundhages första match som lagledare för svenska fotbolllandslaget. I Växjö var vi och det var kul. Vinst för Sverige med 3-0 och några nöjda tjejer efteråt när autograf från bla Lotta Schelin infångats 
Det blev sen hemkomst och det var lite jobbigt att gå upp i morse, stackars mina tjejer...så trötta men ändå gick de upp utan att gnälla (så mycket iaf).

Idag ska jag iväg igen, det blir föreläsning - "Lek med tanken". I Linköping. Tror att det ska vara någon sorts idrottspsykologi fast för barn...får återkomma med detaljer. Hur som ska det bli kul och intressant.

Innan dess så ska jag försöka hinna med att städa lite här hemma...grisar är vad vi är... 

Smile 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar