Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

måndag 22 oktober 2012

Brrrrr

eller?
Hm, vi har tyckt att vår termometer har visat lite väl kallt de sista dagarna...


När man sticker ut näsan så har vi ju alldeles tydligt känt att det INTE har varit -49 grader utomhus...
Peter fiskar upp givaren som sitter utanför fönstret och det är då vi inser att det inte längre finns någon givare...våra fyrbenta rymlingar (som titt som tätt gnager på huset) har gnagt av sladden. Jahapp, det var den termometern...får nog skaffa en ny 

Den här helgen bara svischade förbi och jag hann nästan inte med. En stor del av den gick i hopptävlingarnas tecken. Fanny tävlade både på lördag och söndag så det blev ingen sovmorgon någon av dagarna 
Det gick dock väldigt bra för Fanny och hon var på superbra humör och det gör att hela familjen blir gladare  Vår häst är en VÄLDIGT bra och trevlig häst. Det känns så rätt i hela kroppen att vi köpte första hästen vi kollade på, för hon är superbra på alla sätt 

Igår var det avslutning på fotbollen. Bowling stod på agendan och det var kul även om jag verkar bli sämre och sämre på bowling för varje gång jag testar 

Idag har jag tagit det lite halvlugnt och plockat fram lite betonggrejer. Jag har gjutit egna formar och nu var det dags att plocka fram resultatet.


Små betongtomtar...kan det vara något?
Vi får väl se. Tiden går så fort och innan jag vet ordet av så är det dags för första julmarknaden och då får vi se hur de tas emot 

Snart kvällsmat och trevlig måndagskväll på er allahopa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar