Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

måndag 15 oktober 2012

Måndag...

..är det idag och det känns bra. En ny vecka, med nya möjligheter.
Här jobbas det på i min egen takt 

Plockepinnet från förra veckan har börjat ta form...


Hoppas att detta ska vara sista gången jag behövde måla dem för det är såååå tråkigt, jag vill ju dekorationsmåla dem nu 
Lite får ska det bli på dem.
Apropå får...så här ser det ut utanför mitt köksfönster titt som tätt.


Charmigt tycker en del....med alla djur lösa i trädgården...se upp för bajs säger jag 
Just på den här bilden är väl inte fåret med men dock två getter och två kaniner. Ni ser mina två trädgårdsland. Två yttepytte pallkragar som jag har planterat lite i. Mest ogräs men ändå, lite morötter tror jag nog att man har kunnat hitta i oxå. Med betoning på har. För om ni tittar noga på bilden så ser ni att i den bortersta av lådorna sitter en liten gynnare. Ser ni? En liten vit kanin som håller på att gräva upp mitt land.
Tack för hjälpen säger jag 

Imorrn ska ni få se bild på en ny ljuslykta som jag har gjutit i betong. Topp eller flopp, jag har inte en aning för jag har inte gjutit dem innan så det blir helt nytt. Hoppas och håller tummarna.

Snart är det dags att bege sig in till Tranås och TUC för att lyssna på en föreläsning. Ska bli riktigt spännande! Återkommer med en recension 

Ha en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar