Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

måndag 8 oktober 2012

Plockepinn...

...ser det ut som på köksgolvet...


Två sådana här högar ska (förhoppningsvis) bli till två stycken barnstolar 
Dessa ska sedan målas och levereras till en kund.
De behövs nog målas ca tre gånger för att det ska täcka och bli snyggt så det är bäst att sätta igång...skittråkigt.com

Fick dock loss lite betong ur några formar som jag själv tåtat ihop. Nöjd!
Det är oxå en beställning.


De ska sitta på en platta så att man kan ställa den framför huset så att brevbäraren (och andra vilsna själar) kan se vilket hus som är vilket  (Kanske kan grannarna bli sugna på en likadan...)
Så den plattan ska jag oxå göra idag.

Det är väldigt vackert höstväder ute och jag skulle verkligen behöva gå ut i trädgården och rädda gräsmattan från alla päron och äpplen. Har verkligen inte varit sugen på att vara ute i trädgården alls den sista tiden...trist för jag mår egentligen bra av den friska luften men jag kan liksom inte förmå mig...har ifs jobbat en hel del inomhus så jag får väl skylla på att inspirationen inte riktigt räckte hela vägen utanför ytterdörren 

Nämen lite frukost på detta så kanske dagen kan kicka igång sedan 

Ha en go måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar