Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

måndag 23 april 2012

Välkommen...

...måndag och nya veckan som innebär nya möjligheter!
Ibland kan det vara svårt att tänka så en måndagsmorgon när man bara är trött och vill ligga kvar i sängen. Men visst blir det lite roligare och lite lättare om man tänker så!?
Det verkar som om jag blir "ledig" idag oxå och det är ganska skönt för det är en del att plocka med här hemma.
Här ser ni en bild på mina hästar i keramik före glasyrbränningen i rakuugnen


Ni ska snart få en bild på resultatet. Tänkte att jag ska försöka fota lite i butiken idag och lägga in lite mer på hemsidan. Jag är ju som sagt inte ngn superfotograf så vi får väl se hur jag lyckas ;)

Ha en bra dag så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar