Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

måndag 23 april 2012

Lite bilder

Här kommer bilden på hästarna när de är putsade och fina efter rakubränningen.


Här nedan ses mina kryddstickor som jag gör i keramik och skriver på med färgad lera. Texten är alltså garanterad att sitta kvar, den är inbränd i stickorna. Är du intresserad av ngn speciell text på stickorna så säg till så ordnar jag det!

Ha, det tog inte lång tid innan jag åtgärdade den slarviga lappen på brevlådan!
Numer är det en laminerad lapp med text som kommer från datorn. Jag såg även till att ändra namnlappen så att man ser våra namn. (Men visst ser det supertråkigt ut att det står två olika namn på lappen *blink blink* till sambon som eventuellt kanske läser detta ;))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar