Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

tisdag 17 april 2012

Eldsvåda

Idag har den äldsta dottern varit i stallet hos hästen och ridit. Hon har fortfarande för mycket hosta för att träna fotboll men jag och minstingen stack iväg på fotbollsträning istället. Det sista jag sa till henne innan hon åkte var "så mockar du och gör allt klart så att vi bara behöver ta in dem ikväll. Jag är inte så sugen på att mocka ikväll, efter fotbollen". "Jaaadå, det ska jag göra" var svaret jag fick. Hm hör ni vart det här barkar...? Vid ca kl 21 bara dubbelkollar jag med henne "jag ska sticka upp till stallet nu, allt är klart, eller?" Ni förstår svaret eller? "Nä..." Vaddå NÄ, driver du med mig??? Låt mig säga att det uppstod en mindre eldsvåda innanför pannbenet!!!
Den har lagt sig nu och allt är ok :) - tills nästa gång det brinner till för ngt annat...det är bara en tidsfråga ;)

Go´natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar