Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

lördag 28 april 2012

Fiffigt

Jag är urusel på inredning. Fast egentligen så tror jag mest att det handlar om att jag är lat och fattig. Jag vill inte lägga massor med pengar på att få mitt hem att se ut som ur en inredningstidning utan ngn som bor där.
Dock kan jag ibland få lite fiffiga idéer och här är en bild på en av dem.


Vi har i flera år haft ett flertal gamla resväskor i en hög på golvet. Prydnad men samtidigt förvaring av tex VHS-band (som ingen längre använder och eventuella barn som läser detta vet inte ens vad jag menar ;) De stackarna kan leva i ovisshet) - perfekt. Men så kom jag på idéen att hänga upp dem på väggen! Tycker själv att det blev rätt bra. Mycket smidigare än i en hög på golvet eftersom man alltid skulle ha ett band (kan säga att alla VHS-kassetter är kasserade och nu är det DVD i "skåpen") som låg i väskan längst ner.
Tja jag är rätt nöjd om jag får säga det själv ;

Nu hägrar soffan. värsta kroppsarbetet i trädgården idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar