Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

torsdag 12 april 2012

Sortering

Tror att jag måste göra en sortering och inventering av mitt liv...
-Jag driver ett eget företag som jag hoppas ska växa
-Jag arbetar deltid utanför hemmet
-Jag är fotbollstränare för mina döttrars lag
-Jag är med i en meditationsgrupp som träffas varannan vecka
-Jag tränar innebandy en gång (förhoppningsvis) i veckan
-From maj (oxå förhoppningsvis om båten kommer i...) så kommer jag vara med i det lokala roddarlaget som ror Sommaskepp (en skitkul grej som jag får berätta mer om senare).
-Jag sitter med i styrelsen på fotbollsföreningen

Kommer inte på fler grejer just nu men då har jag inte räknat in katten (som ska borstas, Norsk skogskatt som är världens ruffsigaste), hästen (som ska släppas ut och in, matas och ridas), getterna och fåret (som ska ha mat och omvårdnad), hemmet (som är stort och allt som oftast väldigt ostädat), huset (som är i behov av renovering och målning) och trädgården (som inom kort kommer att växa mig över huvudet).

Nä usch det var inget kul att se det i skrift så där...jag gör som jag gjort innan, tar en dag i taget och låter mycket av det vara ogjort ;)


Men nu måste jag i vilket fall som helst ta tag i den här godingen (vi har dessutom två stycken), för ikväll kommer det gäster :) (måste hinna klart innan det är dags för fotbollsträning... hm som sagt...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar