Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

måndag 9 april 2012

Sjuk?

Är man rätt vaccinerad om man lever på gränsen till existensminimum (eller jag tror inte ens vi klarar den gränsen men vi har lärt oss att bli experter på att klara oss på nästan inga pengar) och ändå tänker gå och köpa en häst?
Ok, hon är dum i huvudet på riktigt tänker nog de flesta...och jag kan inte säga emot er. Tyvärr.
Måste få försvara mig lite. Jag red när jag var yngre (mycket yngre) och har sedan dess längtat efter en egen häst. Båda tjejerna rider (vilket kostar mucho pengar som vi nu kommer att "spara") och....eh...och...nä jag kommer inte på ngt mer men jag tycker det räcker... Nåja, nog sagt. Nu är det som det är :)

Snart kommer jag att försöka lägga in lite bilder oxå, vet att det blir så mycket roligare då...men jag är inte så hightech än, det kommer.

Kom föresten på en annan grej som är lite ovanlig (känns som om jag måste hitta lite ovanliga grejer nu när jag döpt min blogg som jag gjort, det kanske kommer fler grejer allt eftersom...)  med mig och min familj, vi har två dvärggetter som knatar omkring i trädgården. Det är det inte alla som har :)

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar