Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

lördag 14 april 2012

Sovmorgon?

Jomentacksåmycket!
Det är lördag och möjlighet till sovmorgon och vad händer? Jo jag vaknar lika tidigt som en vardagsmorgon och är pigg!
Varje helg är det likadant! Varför sover jag inte??
Det som är märkligt i det hela är att när jag på en tex tisdag blir väckt av väckarklockan (mobilen) så är jag helt utslagen och skittrött!! Nu vaknar jag vid ungefär samma tid och känner mig pigg? Förklara det den som kan!

Nåja om jag nu ska vakna så förbaskat tidigt jämt så vore det ju bra att lära sig utnyttja tiden. Tänk vad jag skulle kunna hinna med när jag vaknar flera timmar före resten av familjen....Hm...ska bara tänka ut vad....detta måste ju planeras noga och inte bli ngt förhastat...
Tja mocka skit tex :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar