Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

söndag 30 juni 2013

Borta bra

men hemma bäst kanske man inte är berättigad att säga när man sovit borta i en natt, men det är verkligen så. Vi åkte hemifrån på fredag morgon och kom hem lördag kväll och när man kör in bilen på gården så är det liksom en lättnadens suck. Ahhh.
Vi for till Söderköping för Lillsnorpans första tävling i Bågskytte. Lyckades hitta övernattning typ, 400 meter från tävlingsplatsen. Mys!


Vi bodde i Bottna som ligger nästan ute i St Annas skärgård. Väldigt vackert!
Söderköping är väldigt trevligt med sina gamla kvarter och kanalen. God glass! Ett besök rekommenderas ;)
På vägen blev det lite av min favoritshopping - Biltema ;) och DollarStore bla.

Idag har vi firat mamma som fyller år. Hon önskade sig en arbetsdag i trädgården. Så vi har öst jord och rensat ogräs. Fixat och donat. En superbra present till ngn som har det mesta. Jag vill oxå ha en sådan födelsedagspresent men eftersom jag fyller i januari så blir det ju svårt...frågade om jag fick önska mig min present nu, lite i förskott ;) har vår blivande uteplats i åtanke... Alla tyckte att det var rätt bra tänk och jag tyckte att min bror kunde få det oxå, han har 15 kubik jord som ska ösas ut runt deras hus....

Nu är det slappartajm i soffan. Med en film förstås :)
Härliga sommarlov!!

Ha det gott!
Smile!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar