Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

torsdag 27 juni 2013

On the

road again ;) 


Eller rättare sagt "on the spår again" ;)
Sitter på tåget på väg till Norrköping. Vi ska dela ut reklamprodukter för Communicares räkning till personer som tänker besöka Bråvallafestivalen. Detta är en festival som helt gått min näsa förbi. Känns lite konstigt eftersom jag i nästan 15 år haft stenkoll på alla evenemang i typ hela Sverige, nästan. Ganska skönt oxå, ifs. Hade jag inte stängt den dörren så hade ju aldrig den här dörren öppnat sig...

Sitter på tåget och läser boken "Be så ska du få" av Esther och Jerry Hicks. Jag läser den som en fortsättnig på "the Secret" och jag måste säga att hittills så tilltalar den här mig mer, den träffar liksom mer rätt hos mig och ändå har jag precis börjat läsa den. Ska bli väldigt spännande att läsa hela och jag ska verkligen se till att Peter läser den oxå. 

Jag måste ändra på ngt i mitt leverne...jag känner att ngt är fel. Jag äter fel (för mycket godis, fet mat och kolhydrater) och jag rör mig på tok för lite. Kan inte sätta fingret exakt på vad som är fel men det känns att det är ngn typ av obalans i kroppen. Nu ska jag bara ta tag i en förändring oxå...brukar ju vara superlätt - inte! Snart är det ju semester så då kanske det är rätt tid... Kanske ;)

Ha en bra torsdag!!
Smile :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar