Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

tisdag 8 januari 2013

Jobbat på riktigt

känns det som om jag har gjort idag :)
Har varit i Kisa hela dagen och haft möte med lite kommunfolk som jag kommer behöva mycket hjälp av och som jag kommer arbeta väldigt nära här i Kinda. Imorrn bär det av till Norrköping för möte med chefen och kollegor och på torsdag är det Österbymo och nytt möte som gäller. Tror att det kommer vara mycket möten men det är nog mest så här i början när jag måste sätta mig in i allt och lära känna folk och innan jag riktigt har kommit igång och fått "egna" klienter.
Men det känns som om jag har en jättekul och spännande tid framför mig.

Fast jag var nog lite stressad och nervös i morse...


Upptäckte av en slump att jag gått omkring halva dagen med tröjan/tunikan bakochfram...dock inte så tydligt som bilden visar - som tur är!! Fast man kunde ju se lappen igenom den tunt stickade tunikan....jajemen, det är lika bra att man från början visar hurdan man är ;)

Fanny höll på att skratta ihjäl sig åt mig häromdagen. Jag satt i bilen och lyssnade i hörlurar på mobilen. Mobilen hade jag lagt i instrumentpanelen och allt var frid och fröjd till dess att det var dags att svänga in genom våra grindstolpar...hej och hå vad jag var tvungen att vrida på ratten för att komma genom stolparna....snurrade ju in sladden helt och hållet i ratten och eftersom plopparna i öronen inte lossnade så satt jag tillslut med huvet tryckt mot ratten.
Japp sådan är jag ;)

Ha en fortsatt bra dag!
Smile!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar