Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

måndag 8 april 2013

Härligt

när inspirationen kommer och hoppar på en. Sådär riktigt slår en i huvet. I söndags hände det och jag satt i flera timmar. Underbart vad jag saknat det, insåg jag när jag satt där. För varje gång jag tittade på klockan så hade det gått ytterligare en timma, fast det kände som fem minuter.
Här är resultatet:


En gravid kvinna.
Superkul att göra, det lär bli fler i andra ställningar.
Är "ledig" idag igen (väääldigt långa sköna helger man får när man jobbar tre dagar mitt i veckan) och har många saker på schemat. Måste nog göra lite nytta här hemma oxå, typ diska... blä

Imorrn är det begravning....usch! Men det tänker jag inte på nu, imorgon är en annan dag.

Ha en go måndag!
Smile!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar