Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

söndag 3 februari 2013

Visst var det

40 och inte 50??


Så mycket fina blommer, tulpaner och en Hortensia (med reservation för stavningen). Den ska man tydligen kunna plantera ut sedan, framåt vårkanten. Jomen visst, då ska den överleva så länge oxå ;)

Gårdagen var fantastisk!
Det kom säkert 40 personer och jag fick så mycket fina grejer! Men främst så blir jag så rörd över att det kom så många till mig, lilla mig ;)

Pengar, presentkort, kläder och lite annat fick jag. Bla ett superfint fårskinn att ha i vår underbara liggfåtölj.
Ja som sagt, jag är rörd över all uppmärksamhet jag fick igår. Först dök ett par vänner upp lite för tidigt och hade med sig lunch och bjöd på. Väldigt trevligt initiativ :)

Det blev inte så sent igår men när alla hade gått så slocknade jag som ett utblåst ljus i soffan. Det hade då varit två intensiva dagar med matlagning, städning och mängder med besök.
I morse var det dags för Fanny att rida lektion i stallet så det var bara att vara uppe med tuppen (eller ja, en rätt morgontrött tupp ifs) och sticka iväg. Det gick jättebra för henne! Det såg så bra ut och jag hoppas verkligen att hon kan ta med sig ngt från den här lektionen!!
Maja blev hämtad av en kompis för att sticka iväg och åka skridskor. Kul för henne!
Väl hemma från stallet så slocknade jag igen i soffan Skön soffa vi har!


Jag och katten i varsin ände :)

Nu får vi se vad som händer ikväll, om det blir slapperi slappera eller om det händer ngt...

Kram till er alla
Smile!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar