Skrivet av en kvinna mitt i livet med begynnande gråhårighet...

måndag 9 juli 2012

Toppen

tycker jag att det är, att jobba hemma!

Idag har det varit ganska bra väder så det var stranden som hägrade för familjen.
Jag känner en liten stress över att jag har en del som behöver bli gjort till alla marknader framöver så jag tog med mig jobbet till stranden.
Kassen med kartongåtervinningen fick följa med idag oxå och bli nya bokstavsformar till betongen och så hann jag även med att filta lite ull. Fantastiskt att kunna sitta i en solstol och lyssna på Sommar i P1 och jobba samtidigt som barnen är nöjda. Vilken livskvalité jag kände just där och då!
Det bästa av två världar!

Här är lite av resultatet


Två filtade hjärtan blev det. Av ull från Lilla Bä. Som inte är så liten längre 

Funderar på att försöka få med mig familjen ut och plocka vinbär innan det börjar regna igen...
Hm kan nog behöva ett stort lycka till 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar